décembre 11, 2011

MIKA's TATTOO; TRASHER FOR LIFE



-Quand t'es venu l'idée de te faire tatouer?
A l'instant même ou j'ai vu le premier "trasher". j'ai littéralement flashé sur le style du tatouage, et j'ai ressenti le besoin d'avoir le même ^^

-Que signifie trasher pour toi?
Trasher, pour moi, c'est une façon de penser, un mode de vie qui dit que l'on doit vivre sa vie à fond, 
a l'extrême. on a qu'une seule vie, autant en profiter un max :)

-D'où t'es venu l'idée de le tatouer dans ce style?
J'ai voulu le tatouer comme ça pour justement montrer ce qu'est l'esprit trasher : le tatouer a l'àrrache,
pas nickel du tout, en mode déglingué ^^

-Un dernier mot?
Last word ? heu...chaussette !









-When did you get the idea of tatooing?
At the moment when I saw the first "Trasher". 
I have literally flashed on the style of the tattoo, and I felt the need to have the same ^ ^


-What is "Trasher" for you?
Trasher, to me is a way of thinking, 
a lifestyle, that says we should live life to the fullest, in the extreme. 
We have just one life, enjoy it... :)


-Where did you get the idea of ​​the tattoo in this style?
I wanted a tattoo like that just to show what the "trasher spirit":  the tattoo snatching,
no nickel at all, destroy style ^ ^


-Any last words?
Last word? uh ... socks!





Photobucket Pictures, Images and Photos

2 commentaires: